MAMMA MIA! & Sneeuwwitje uitgesteld.

musical, news

UPDATE: Donderdag 9 april 16u30

Alle ticketkopers zijn ondertussen gecontacteerd en omgeboekt naar een nieuwe datum. Je eerder aangekochte tickets blijven gewoon geldig. Je hoeft hier geen actie voor te ondernemen.

MAMMA MIA!

Je hebt tickets voor MAMMA MIA! in maart of april.
Alle voorstellingen van ‘MAMMA MIA!’ worden verplaatst naar een nieuwe speelperiode, van 14 augustus 2020 tot en met 6 september 2020. Indien je tickets hebt aangekocht en reeds hebt ontvangen, worden die automatisch omgeboekt naar de nieuwe datum *. Als je tickets hebt voor een voorstelling op vrijdagavond, ontvang je tickets voor een vrijdagavond in de nieuwe speelperiode. Je plaats in de zaal blijft dezelfde.
Alle ticketkopers zijn ondertussen gecontacteerd door Tele Ticket Service, check zeker ook je spambox.

*Voor de voorstellingen van 12 maart (20u), 14 maart (15u), 15 maart (15u) en vanaf 8 april geldt een andere regeling. Je krijgt van Tele Ticket Service een mail, waarop je vervolgens kan reageren.

Je kan niet op de nieuwe data.
Als je op de nieuw toegewezen voorstelling niet kan, dan verplaatsen we je tickets naar een andere voorstelling. Hou er rekening mee dat we niet dezelfde plaatsen kunnen garanderen. Gelieve hiervoor zelf contact opnemen met Tele Ticket Service.

Oude Datum Nieuwe Datum
Donderdag 12/03 › 20u00 Dinsdag 18/08 › 20u00
Vrijdag 13/03 › 20u00 Vrijdag 14/08 › 20u30
Zaterdag 14/03 › 15u00 Vrijdag 21/08 › 15u00
zaterdag 14/03 › 20u00 Zaterdag 15/08 › 20u30
Zondag 15/03 › 15u00 Vrijdag 28/08 › 15u00
zondag 15/03 › 20u00 Zondag 16/08 › 20u30
Woensdag 18/03 › 20u00 Woensdag 19/08 › 20u00
Donderdag 19/03 › 20u00 Donderdag 20/08 › 20u00
Vrijdag 20/03 › 20u00 Vrijdag 21/08 › 20u00
Zaterdag 21/03 › 15u00 Zaterdag 22/08 › 15u00
Zaterdag 21/03 › 20u00 Zaterdag 22/08 › 20u00
Zondag 22/03 › 15u00 Zondag 23/08 › 15u00
Donderdag 26/03 › 20u00 Donderdag 27/08 › 20u00
Vrijdag 27/03 › 20u00 vrijdag 28/08 › 20u00
Zaterdag 28/03 › 15u00 Zaterdag 29/08 › 15u00
Zaterdag 28/03 › 20u00 Zaterdag 29/08 › 20u00
Zondag 29/03 › 15u00 Zondag 30/08 › 13u00
Zondag 29/03 › 20u00 Zondag 30/08 › 20u00
Woensdag 01/04 › 20u00 Woensdag 02/09 › 20u00
Donderdag 02/04 › 20u00 Donderdag 03/09 › 20u00
Vrijdag 03/04 › 20u00 Vrijdag 04/09 › 20u00
Zaterdag 04/04 › 15u00 Zaterdag 05/09 › 15u00
Zaterdag 04/04 › 20u00 Zaterdag 05/09 › 20u00
Zondag 05/04 › 15u00 Zondag 06/09 › 15u00
Zondag 05/04 › 20u00 Zondag 06/09 › 20u00
Woensdag 08/04 › 20u00 Tele Ticket Service neemt contact met je op.
Donderdag 09/04 › 20u00 Tele Ticket Service neemt contact met je op.
Vrijdag 10/04 › 20u00 Tele Ticket Service neemt contact met je op.
Zaterdag 11/04 › 15u00 Tele Ticket Service neemt contact met je op.
Zaterdag 11/04 › 20u00 Tele Ticket Service neemt contact met je op.
Zondag 12/04 › 15u00 Tele Ticket Service neemt contact met je op.

SNEEUWWITJE

Je hebt tickets voor ‘Sneeuwwitje’ in Gent, De Panne of Hasselt.
De voorstellingen van ‘Sneeuwwitje’ in Capitole Gent worden verplaatst naar 11 november 2020. De voorstelling in het Proximus Theater, De Panne wordt verplaatst naar najaar 2020 en de shows in Ethias Theater, Hasselt worden verplaatst naar 24 & 25 oktober. De tickets blijven geldig, je zit op dezelfde plaats
Alle ticketkopers zijn ondertussen gecontacteerd door Tele Ticket Service, check zeker ook je spambox.

*Voor de voorstellingen van 29 maart geldt een andere regeling. Je krijgt van Tele Ticket Service een mail, waarop je vervolgens kan reageren.

Je kan niet op de nieuwe data.
Als je op de nieuw toegewezen voorstelling niet kan, dan verplaatsen we je tickets naar een andere voorstelling. Hou er rekening mee dat we niet dezelfde plaatsen kunnen garanderen, en je mogelijk voor een andere locatie zal moeten kiezen. Gelieve hiervoor zelf contact opnemen met Tele Ticket Service.

Extra voorstellingen.
Er komen extra voorstellingen in Stadsschouwburg Antwerpen op 27 september, en de data van de tour worden ook sneller in verkoop gezet.

IK HEB GEEN MAIL ONTVANGEN

Alle ticketkopers zijn ondertussen persoonlijk gecontacteerd door ‘Tele Ticket Service’. Heb je geen mail ontvangen? Check dan zéker ook je spambox. Nog steeds geen mail gevonden? Dan is er iets fout gegaan, hiervoor onze excuses. Hierboven kan je alvast nakijken naar welke datum je tickets automatisch zijn opgeboekt. Je tickets blijven gewoon geldig, je hoeft géén actie te ondernemen.

Op Tele Ticket Service vind je onder ‘Mijn Bestellingen’ ook alle informatie over je tickets terug.

Image
Image

Je kan niet op de nieuwe data.
Als je op de nieuw toegewezen voorstelling niet kan, dan verplaatsen we je tickets naar een andere voorstelling. Hou er rekening mee dat we niet dezelfde plaatsen kunnen garanderen. Gelieve hiervoor zelf contact opnemen met Tele Ticket Service.