VEELGESTELDE VRAGEN
Ticketinfo
Na iedere bestelling ontvang je van ons een reservatiebevestiging op het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt ingegeven. Kijk dus telkens goed je e-mailadres na op mogelijke fouten. Controleer eventueel ook je spam-folder indien nodig.
Na de bestelling van je e-tickets, ontvang je van ons een bericht per e-mail wanneer je tickets klaar zijn om te downloaden. De status ‘Klaar voor verzenden’ wordt dan vervangen door een pdf-icoontje.
Je tickets worden vrijwel onmiddellijk na de verwerking van je betaling per e-mail naar je doorgestuurd met daarin een link om je e-tickets in een pdf-bestandsformaat te downloaden, tenzij er natuurlijke sprake is van een uitgestelde verzending.
Aangekochte tickets worden niet altijd meteen naar het opgegeven e-mailadres verzonden. In sommige gevallen worden ze pas ten vroegste 4 weken vóór de datum van het evenement verzonden, of, in het geval van e-tickets, voor download beschikbaar gesteld. Dit gebeurt meestal indien er nog wijzigingen plaatsvinden in de seating van onze toeschouwers.
Meld je aan op de website van Tele Ticket Service en vind via de knop ‘Mijn Bestellingen’ alle nodige informatie over je tickets.
Heb je tickets voor ‘You Are My Sunshine’? Ga dan naar de website van het Fakkeltheater en log in.
Je reservatienummer is een 8-cijferig R-nummer om je online bestelling gemakkelijk terug te kunnen vinden. Dit nummer is telkens links onderaan je ticket weergegeven, in de bevestigingsmail van je reservatie of onder ‘Mijn Bestellingen’ bij Tele Ticket Service.
Je bestelnummer is het 4-cijferig nummer dat wordt voorafgegaan door een hekje (#). Dit nummer is uniek aan iedere bestelling.
Op de website van Tele Ticket Service vind je onder ‘Mijn Bestellingen’ alle nodige informatie over je tickets.
Heb je tickets gekocht via de webshop van Deep Bridge?
Stuur dan een e-mail naar tickets@deepbridge.be met de vermelding van je bestelnummer, je voor- en achternaam, je e-mailadres en de dag van de voorstelling waarvoor je tickets hebt aangekocht.
Je kan je e-mailadres snel en eenvoudig wijzigen via ‘Mijn Profiel’ op de website van Tele Ticket Service.
Soms wordt een ‘nieuw’ e-mailadres geweigerd omdat het al aan een andere account is gelinkt. Een e-mailadres is namelijk uniek en kan slechts één keer worden geregistreerd. Gebruik in dat geval een alternatief e-mailadres.
Indien een e-mailadres al is geregistreerd, dan wordt je gevraagd je wachtwoord opnieuw in te stellen. Volg daarvoor de verdere instructies op je scherm en in de e-mail die je van Tele Ticket Service zal ontvangen.
Aangezien je hierdoor geen e-mails meer van ons zal ontvangen (bijv. een reservatiebevestiging, een betalingsbevestiging, je e-tickets,...), kan je helaas zelf géén correctie hierop uitvoeren.
- Is je boeking via Tele Ticket Service gegaan? Neem dan gerust per e-mail contact met hen op via customer@teleticketservice.com.
- Indien de boeking via de webshop van Deep Bridge is gegaan, stuur ons dan een e-mail op captain@deepbridge.be.
Bezorg ons in beide gevallen zoveel mogelijk gegevens zodat we je sneller kunnen verderhelpen:
- Je volledige naam en het adres van degene die zich registreerde;
- De naam, de datum en het uur van het evenement waarvoor je tickets reserveerde;
- Heb je je bestelling al online betaald? Bezorg ons dan de datum en het uur waarop je betaalde, het bedrag en de betaalmethode (bijv. Bancontact, Payconiq by Bancontact-app, Visa,...);
- Stuur ons tot slot ook een (leesbaar) betaalbewijs én vermeld daarbij het correcte e-mailadres.
Omboekingen & annulaties
Indien wij een van onze voorstellingen verplaatsen, brengen wij of Tele Ticket Service alle ticketkopers daarvan persoonlijk op de hoogte. Zodra er een nieuwe datum is gevonden, wordt de ticketkoper opnieuw daarvan op de hoogte gebracht.
Indien een voorstelling wordt afgelast, brengen wij of Tele Ticket Service alle ticketkopers daarvan persoonlijk op de hoogte.
Heb je tickets voor een van deze voorstellingen en toch geen e-mail van ons ontvangen, bezorg ons dan je reservatienummer en de naam waarmee deze reservatie is gemaakt via captain@deepbridge.be.
We kunnen helaas niét garanderen dat je dezelfde plaatsen krijgt. Ieder ticket wordt steeds omgeboekt in dezelfde ticketcategorie zoals bij je originele ticket(s), en dit telkens op de best beschikbare plaatsen.
Omboeken is enkel mogelijk indien de oorspronkelijke show is verplaatst of geannuleerd.
In uitzonderlijke gevallen kunnen tickets worden geannuleerd waarbij de waarde van de tickets wordt omgezet naar een voucher die 3 jaar geldig is op ons volledige theateraanbod. Hiervoor stuur je best een e-mail naar captain@deepbridge.be met de vermelding van je voor- en achternaam, je e-mailadres en je reservatie- of bestelnummer.
Voor terugbetalingen van verplaatste shows is er een strikte regeling waarbij het ministerieel besluit voorschrijft dat tickets enkel worden terugbetaald mits het voorleggen van een bewijs van hinder gedurende de gehele nieuwe speelperiode van de voorstelling. Op de website van Save Your Ticket! vind je alle nodige informatie.
Een aanvraag tot terugbetaling moet gebeuren binnen de 30 dagen na ontvangst van ‘Ticket Update’. Nadien is een terugbetaling niet meer nodig. Meer info hierover vind je op https://www.teleticketservice.com/nl/service/refund/#stap3.
In normale omstandigheden volgen wij hier ook altijd het beleid van Tele Ticket Service voor terugbetalingen: https://www.teleticketservice.com/nl/service/refund/#stap2C.
Ja, voor tickets aangekocht via Tele Ticket Service kan je van maandag t.e.m. vrijdag tussen 13.00 en 17.30 uur bellen naar de onderstaande telefoonnummers:
- België: 070 345 345 (max. 0,30 EUR/min.)
- Nederland: 0900 45 000 45 (0,45 EUR/min.)
- Andere landen: +32 34 0000 34
Kortingen & wedstrijden
Na een geldige aankoop van je tickets via de website van Tele Ticket Service wordt onmiddellijk een pop-up weergeven waarmee je de mogelijkheid krijgt een (nieuw) account aan te maken op de website van Deep Bridge.
Heb je je met succes bij ons geregistreerd? Dan ontvang je automatisch en eenmalig een persoonlijke kortingscode per e-mail t.w.v. 5 euro. Deze korting kan je later en uitsluitend op onze merchandising gebruiken via de webshop van Mamzel.
Een recente versie van ons huidige wedstrijdreglement vind je telkens terug op deze pagina.
Indien je vraag onbeantwoord blijft, stuur ons dan een e-mail via captain@deepbridge.be met een duidelijke vermelding van je naam en reservatie- of bestelnummer.