VEELGESTELDE VRAGEN
Ticketinfo
Na iedere bestelling ontvang je van ons een reservatiebevestiging op het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt ingegeven. Kijk dus telkens goed je e-mailadres na op mogelijke fouten. Controleer eventueel ook je spam-folder indien nodig.
Na de bestelling van je e-tickets, ontvang je van ons een bericht per e-mail wanneer je tickets klaar zijn om te downloaden. De status ‘Klaar voor verzenden’ wordt dan vervangen door een pdf-icoontje.
Je tickets worden vrijwel onmiddellijk na de verwerking van je betaling per e-mail naar je doorgestuurd met daarin een link om je e-tickets in een pdf-bestandsformaat te downloaden, tenzij er natuurlijke sprake is van een uitgestelde verzending.
Aangekochte tickets worden niet altijd meteen naar het opgegeven e-mailadres verzonden. In sommige gevallen worden ze pas ten vroegste 4 weken vóór de datum van het evenement verzonden, of, in het geval van e-tickets, voor download beschikbaar gesteld. Dit gebeurt meestal indien er nog wijzigingen plaatsvinden in de seating van onze toeschouwers.
Meld je aan op de website van Ticketmaster en vind via de knop ‘Mijn Tickets’ alle nodige informatie over je tickets.
Je reservatienummer is een 7-cijferig nummer om je online bestelling gemakkelijk terug te kunnen vinden in de bevestigingsmail van je reservatie of onder ‘Mijn Tickets’ bij Ticketmaster.
Je bestelnummer is het 5-cijferig nummer dat wordt voorafgegaan door een hekje (#). Dit nummer is uniek aan iedere bestelling.
Je kan je e-mailadres snel en eenvoudig wijzigen via ‘Mijn Profiel’ op de website van Ticketmaster.
Soms wordt een ‘nieuw’ e-mailadres geweigerd omdat het al aan een andere account is gelinkt. Een e-mailadres is namelijk uniek en kan slechts één keer worden geregistreerd. Gebruik in dat geval een alternatief e-mailadres.
Indien een e-mailadres al is geregistreerd, dan wordt je gevraagd je wachtwoord opnieuw in te stellen. Volg daarvoor de verdere instructies op je scherm en in de e-mail die je van Ticketmaster zal ontvangen.
Aangezien je hierdoor geen e-mails meer van ons zal ontvangen (bijv. een reservatiebevestiging, een betalingsbevestiging, je e-tickets,...), kan je helaas zelf géén correctie hierop uitvoeren.
- Is je boeking via Ticketmaster gegaan? Neem dan gerust online contact met hen op via dit formulier.
- Indien de boeking via de webshop van Deep Bridge is gegaan, stuur ons dan een e-mail op captain@deepbridge.be.
Bezorg ons in beide gevallen zoveel mogelijk gegevens zodat we je sneller kunnen verderhelpen:
- Je volledige naam en het adres van degene die zich registreerde;
- De naam, de datum en het uur van het evenement waarvoor je tickets reserveerde;
- Heb je je bestelling al online betaald? Bezorg ons dan de datum en het uur waarop je betaalde, het bedrag en de betaalmethode (bijv. Bancontact, Payconiq by Bancontact-app, Visa,...);
- Stuur ons tot slot ook een (leesbaar) betaalbewijs én vermeld daarbij het correcte e-mailadres.
Omboekingen & annulaties
Indien wij een van onze voorstellingen verplaatsen, brengen wij of Ticketmaster alle ticketkopers daarvan persoonlijk op de hoogte. Zodra er een nieuwe datum is gevonden, wordt de ticketkoper opnieuw daarvan op de hoogte gebracht.
Indien een voorstelling wordt afgelast, brengen wij of Ticketmaster alle ticketkopers daarvan persoonlijk op de hoogte.
Heb je tickets voor een van deze voorstellingen en toch geen e-mail van ons ontvangen, bezorg ons dan je reservatienummer en de naam waarmee deze reservatie is gemaakt via captain@deepbridge.be.
We kunnen helaas niét garanderen dat je dezelfde plaatsen krijgt. Ieder ticket wordt steeds omgeboekt in dezelfde ticketcategorie zoals bij je originele ticket(s), en dit telkens op de best beschikbare plaatsen.
Omboeken is enkel mogelijk indien de oorspronkelijke show is verplaatst of geannuleerd.
I.v.m omboekingen en annulaties volgen wij hier steeds het beleid van Ticketmaster: https://hoewerkt.ticketmaster.be/terugbetalingen/
Voor tickets (alsook voucher codes of andere speciale acties) die aangekocht zijn via onze webshop, zijn terugbetalingen helaas niet mogelijk.
Kan ik mijn tickets ook telefonisch omboeken?
Het is helaas niet mogelijk om Ticketmaster telefonisch te bereiken. Hun medewerkers worden volledig ingezet om alle aanvragen via het contactformulier te beantwoorden.
Ja, voor tickets aangekocht via Tele Ticket Service kan je van maandag t.e.m. vrijdag tussen 13.00 en 17.30 uur bellen naar de onderstaande telefoonnummers:
- België: 070 345 345 (max. 0,30 EUR/min.)
- Nederland: 0900 45 000 45 (0,45 EUR/min.)
- Andere landen: +32 34 0000 34
Kortingen & wedstrijden
Een recente versie van ons huidige wedstrijdreglement vind je telkens terug op deze pagina.
Schoolvoorstellingen
Terugbetalingen zijn helaas niet mogelijk. Tot ongeveer een maand voor de voorstelling kunnen extra tickets aangekocht worden, naargelang de beschikbaarheid op dat moment. Hiervoor kan je mailen naar klasbak@deepbridge.be
Zowel leerlingen als begeleiders betalen €18.
Per 20 leerlingen kan 1 begeleider de voorstelling gratis bijwonen. Dit geldt voor de aantallen die doorgegeven worden bij de initiële reservatie.
De geschatte duur van de voorstelling staat steeds vermeld op de Klasbak-pagina op onze website.
Dit is echter een schatting en kan nog gewijzigd worden.
Met dynamoOPWEG kan je als school gratis met de bus of tram naar de voorstelling reizen, maar dit geldt enkel tijdens de daluren. Je dient dit minstens enkele dagen op voorhand aan te vragen via de website van dynamoOPWEG.
Indien je vraag onbeantwoord blijft, stuur ons dan een e-mail via captain@deepbridge.be met een duidelijke vermelding van je naam en reservatie- of bestelnummer.