Deep Bridge zoekt Data Performance Marketeer

vacature

Heb je een passie voor entertainment, campagnemanagement en digitale marketing? We zijn op zoek naar een Data Performance Marketeer die Deep Bridge zal helpen een volgende stap te zetten in onze digitale ambitie.

Je bent een belangrijke schakel in het marketing team. Je helpt onze doelstellingen vertalen naar een krachtige online marketing strategie, gericht op het digitaal versterken van ons merk en onze voorstellingen. Zo draag je bij tot onze versnelde, digitale innovatie.

We zoeken een hands-on marketeer met zeer goeie kennis van technische tools en een neus voor het opzetten en de implementatie van workflows.

WAT GA JE DOEN

  • Je bent verantwoordelijk voor heldere inzichten wat betreft sitegebruik, data, conversie en loyalty.
  • Je voert SEO-audits uit en optimaliseert onze website.
  • Je beheert het dashboard in Google Analytics. Je weet hoe je de essentie uit data kan boven halen. Je helpt om onderbouwde beslissingen te nemen op basis van deze data.
  • Je zet een efficiënt CRM-systeem op, beheert onze data en gaat op zoek naar manieren om die slim te verrijken. De samenwerking met onze ticketing agent is daarin van het gootste belang.
  • Met doordachte e-mailcampagnes zorg je met gemak voor een hoge open- en clickratio. Je zet de strategie uit, en volgt de campagnes nauwgezet op, je doet aan A/B testing en met de best practices ga je op zoek naar optimalisaties. Je weet slim gebruik te maken van dynamische content zodat de inhoud van nieuwsbrieven relevanter wordt voor verschillende doelgroepen.
  • Je bent uiteraard actief betrokken bij de webcampagnes, SEA, social media marketing en retargeting-acties.

      WIE JE BENT

      • Je hebt een bewezen ervaring in het beheren van online marketing projecten. Kennis van performance marketing, het optimaliseren van een omnichannel customer journey en marketing automation is van het grootste belang.
      • Je bent een data lover en beschikt over een scherpe mindset. Je hebt ervaring in rapportering en het opstellen van glasheldere dashboards.
      • Je denkt vanuit onze ticketkopers en klanten en zoekt constant naar opportuniteiten.
      • Je werkt gestructureerd en op een gedisciplineerde manier. Je kan verschillende projecten tegelijk managen zonder het overzicht te verliezen.
      • Je bent communicatief heel sterk, hebt een creatief brein maar bent ook hands on. Je schakelt snel en bent flexibel.
      • Je maakt deel uit van een klein team, dus de mouwen oprollen schrikt je niet af. 9-to-5 is niet je ritme; je hartslag loopt samen met die van onze shows
      • Je kan erg vlot overweg met Google Analytics, Ads, Search Console, Tag Manager, Data Studio en Facebook Business Manager.
      • Je hebt kennis van Mailchimp en/of je bent niet bang om je hierin te verdiepen.
      • Krijg je ook campagnes aan de praat op alternatieve kanalen? Bonuspunten!
      • Je bent een eeuwige leerling: vol goesting om door meer kennis beter te worden in wat je doet.
      • En je neemt jezelf niet té serieus. Wel je vak.

      WAT WE BIEDEN

      • Een onderneming waar je visie, missie, strategie en waarden mee uit draagt.
      • Een werkomgeving waar je trots bent op onze kwaliteitsvolle voorstellingen.
      • Een bijzondere uitdagende context waar je mee creëert aan innovatie en groei.
      • Een dynamisch team waar samenwerken centraal staat.
      • Een uitdagende marketing functie met grote vrijheid waarin je zelf onderneemt.
      • En natuurlijk tickets voor al je favoriete shows!

       

      Join The Club

      Je zat bij alle voorgaande ijverig ja te knikken? Palm ons dan nu in en stuur naar een motivatiebrief waarin je ons overtuigt waarom jij de persoon bent die we zoeken.

      Stuur een mail